top of page
חיפוש

למה עסקים חייבים אתר אינטרנט ?



נוכחות דיגיטלית - למה זה חשוב לכם

הלקוחות שלנו לא מרימים את העיניים ממסכי הסמארטפון, הטאבלט, הלפטופ והמחשב.

הם [בדיוק כמונו...] נמצאים באינטרנט, יותר מאשר עם המשפחה והחברים שלהם.

הם חיים, עובדים, מתנהלים, צורכים, מחפשים ועורכים סקרי שוק למוצרים, עסקים ושירותים ברשת הדיגיטלית.

כשאנחנו לא נוכחים ברשת.

אנחנו לא נוכחים בזירות בהם הלקוחות שלנו נמצאים כל הזמן. זה אומר שאנחנו מפספסים פלח שלם של לקוחות פוטנציאלים שמתעניין בשירות, במוצר או בעסק שלנו. אנחנו לא קיימים מבחינתם...

אבל ... גרוע מכך -

המתחרים שלנו שכן נמצאים ברשת - הם אלה שגוזרים את כל הקופון, גורפים רווחים. ומצליחים לייצר לעצמם לקוחות חדשים ולפרוץ לשווקים גדולים יותר.

והכי נורא שהם עושים את זה על חשבוננו!, כי העדר נוכחות שלנו ברשת, משאירה מרחב פעולה עצום ונרחב למתחרים שלנו.

אתר הוא נכס דיגיטלי שהבעלות עליו היא לחלוטין שלנו,

כלומר - אנחנו הבעלים הבלעדיים של כל התכנים (תמונות, טקסט, סרטונים, אודיו וכו') שאנחנו מפרסמים בו.


כאשר אנחנו מפרסמים תוכן בפלטפורמות שונות, המאפשרות לנו לפרסם בהן תוכן (כמו נניח לשם הדוגמא - פייסבוק, או מרמלדה וכאלה...) - הן יכולות להחליט להסיר אותו, להעלים אותו, להבליע אותו, לחסום את האינטראקציה שלנו עם לקוחות מסויימים ובסך הכל - לנו עצמנו אין בדל של שליטה על ההתרחשויות.

האתר מאפשר לנו גם לשלוט בעיצוב התוכן כראות עינינו,

בניגוד לפלטפורמות שמאלצות אותנו למקם את התוכן ולהתאימו ל"תבניות" שהן יצרו.

באתר שלנו אנחנו המחליטים הבלעדיים איזה תוכן יקבל עדיפות, איך לעצב אותו, מה תהיה הזרימה (Flow) של הלקוחות באתר, מאין יכנסו, מה יראו קודם, איזו פעולה יבצעו וכד'.


שלא לדבר על כך שהשליטה על מאגר הנתונים (Data base) היא כמובן שלנו. ואנחנו תמיד יכולים להסיר תוכן ומידע לא רלוונטיים מהאתר. וכמובן לעדכן את התוכן, בהתאם לרוח התקופה.


בדיגיטל החשיפה היא עולמית – עקרונית, אין גבולות. האתר שלנו יכול להגיע לאדם שגר בצד השני של העולם.

ברור שאנחנו לא צריכים ולא רוצים להגיע ללקוח שגר בצד השני של העולם, ולכן באמצעות פרסום האתר, נוכל להתמקד באנשים שאנחנו כן רוצים. (אבל על זה בנפרד)

עלות מול תועלת

עלויות החשיפה בדיגיטל, הן קטנות, ולא ניתנות כלל להשוואה לעלויות הגבוהות של חשיפה כזו באמצעי התקשורת המסורתיים (רדיו, טלויזיה, עיתון).

אם האתר שלנו קליקבילי [Clickable כלומר: ניתן להגיע לכל שירות / מוצר בלחיצת כפתור] רספונסיבי [Responsive Web] כלומר: מותאם לכל סוגי המסכים בטלפונים, ובמחשבים. אנחנו כבר נראה אחרת ונשדר מקצועיות, ונקבל עדיפות מאלוהי הרשת - גוגל.

הגודל לא באמת קובע

בעולם הדיגיטלי, אין שום חשיבות לגודל העסק. גם עסקים קטנים יכולים לקדם את עצמם בקלות גבוה במנועי החיפוש, ולנתב אליהם תנועה [Traffic] רבה של גולשים.

כמה זה עולה?

הקמת אתר היא הוצאה חד פעמית, ועל פי רב עלותה לעסק קטן נאמדת בכמה אלפי ₪ בודדים.


עלויות אחזקת האתר לשנה שלמה מצריכות רכישה של אחסון על שרתי איחסון (Web hosting), ורכישת השם לאתר (Domain). אלה נאמדות בכמה מאות ש"ח לשנה (תלוי בגודל האתר- רוחב הפס ונפח האיחסון).

עלויות הניהול השוטף

כדי לחסוך בהוצאות אלה - כדאי מאד לבקש מבונה האתר להדריך אותנו כיצד לעדכן את האתר בשוטף.

עלויות הפרסום


הפרסום האורגני אינו תלוי כלל בתשלום, ואילו הפרסום הממומן בהשוואה לפרסומים באוף-ליין (רדיו / טלויזיה /עיתונות / שלטי חוצות וכד') נאמד [נכון להיום] בכחצי מעלויות הפרסום במדיות השונות.


בהצלחה (:

ואם יש לך צורך בעזרה, אפשר תמיד לפנות אלי

20 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page