top of page
חיפוש

למה דווקא WIX ? ואף מילה על וורדפרס


וויקס

תמכרי לי את וויקס. היא ביקשה.


היא לא הראשונה שמבקשת.

בהרגשה שלי, היא גם לא תהיה האחרונה.

רב האנשים מבקשים שאסביר למה דווקא וויקס ?


התשובה המתבקשת היא – למה לא?!


- טכנולוגיה חכמה וידידותית

יש הרבה סיבות הגיוניות לבחור בוויקס דווקא. הראשונה מהן מבוססת על ההכרה שלא כולנו טכנולוגים, ו-Wix היא פלטפורמה מאד אינטואיטיבית. (גם מי שאין לו אינטואיציות טובות, יגלה שקל לעבוד איתה).

ממשק הניהול של Wix הוא חכם, ומבין שאין לו צורך להתחכם, ולכן הוא מאפשר גם לטכנופובים להסתדר ולנהל את האתר בעצמם. אין שום צורך בידע בתכנות או הבנה בקוד (או בשפות נסתרות אחרות), כדי לנהל ולתחזק את האתר בשוטף. פשוט גוררים, מניחים, משנים ומעדכנים בקליק כל אייטם שרוצים בכל רגע נתון.


וויקס ללא עלות


וויקס מאפשרת הקמת אתר חינמי לחלוטין. אין כל צורך לשלם עבור תבניות (טמפלטים), וגם לא על תוספים (פלאגינים), שרובם הגדול חינמיים.

אם נחליט לפרסם את האתר בתבנית חינמית שעיצבנו, מבלי לרכוש דומיין ואיחסון, לדומיין הראשוני (שם האתר) יתווסף הקרדיט של וויקס, ובאתר עצמו ימוקם סטריפ עם פרסום של חברת וויקס.

אבל אם נרכוש חבילת איחסון ודומיין, נוכל לבחור בזו שעלותה לשנה היא כ- 100 $ והפרסומים של וויקס יוסרו מהאתר.


רספונסיביות

העיבוד והעריכה של המובייל בוויקס נעשים בנפרד. בעיני מדובר ביתרון משמעותי, המאפשר לנו לדייק את המובייל תוך ניטור הרגלי הגלישה של המבקרים.

כמובן שהרגלי הגלישה מאופיינים בפרמטרים נוספים, אך בתמצית ובחלוקה גסה – כאשר אנחנו גולשים במובייל, אנחנו על פי רב עושים זאת תוך כדי תנועה ותוך כדי עיסוק נוסף (המתנה בתור, אכילה במסעדה, עבודה וכו') כך שאנחנו מוסחים, לא ממוקדים ומעוניינים על פי רב לקבל תשובה מהירה לשאלה / בקשה.


לעומת זה כשאנו מבקרים באתר מהדסקטופ (מחשבים נייחים וניידים) אנחנו נינוחים יותר ולכן גם קשובים יותר. עפי"ר נוכל להקדיש זמן רב יותר ולשוטט בניחותא בין העמודים השונים באתר.


וויקס מאפשרת לערוך את האתר במובייל באופן שונה, להסיר אלמנטים מסויימים ולהוסיף אחרים.

דוגמא מובהקת – ניתן להוסיף לגולשים במכשירי המובייל כפתור קליקבילי לטלפון ואילו לגולשים דרך הדסקטופ להציג את מספר הטלפון.


הקידום האורגני ברשת (SEO)

קידום אורגני נשען על פרמטרים רבים ושונים, חלקם תלויים בבנייה והקמה נכונה של האתר, וחלקם בתחזוק השוטף של האתר ע"י בעליו.


גוגל מקדם אתרים שעומדים בכל הפרמטרים שהוא קבע. כל עוד בניתם את האתר שלכם בהתאם לפרמטרים אלה - אתם יכולים להקים אותו גם על לוח שחמט...


לגוגל ממש לא איכפת על איזו פלטפורמה הקמתם את האתר. בדיוק כמו שלכביש החוף לא איכפת אם אתם רוכבים על סאגווי, מכונית מרצדס או יגואר.

נ.ב. - אם תהיתם, אז וויקס היא יגואר....,


כמו בכל אתר ברשת, צריך לדעת לבצע אופטימיזציה. וויקס משתמשת בטכנולוגיית HTMLS – המוכרת ע"י כל מנועי החיפוש ובוודאי ע"י גוגל.


מהירות טעינת הדפים

לאחרונה (ממש החודש - פב. 2019) שיפרה וויקס באופן משמעותי ומהותי את מהירות טעינת העמודים שלה, באמצעות וויקס טורבו.


יחד עם זאת צריך לזכור שמהירות הטעינה תלויה בגורמים רבים, ולכן יחסית לפלטפורמה שמבוססת על עיצובים מרהיבים ועשירים בתוכן, שונים מעמודי HTML דלי תוכן. וויקס עולה מהר.

המערכת של וויקס אגב מכווצת תמונות JPEG ו-PNG שמועלות לאתר.


אבטחה

וויקס מאפשרת שכבת הגנה נוספת לאתרים (SSL) ומבצעת בדיקות אבטחה שיגרתיות. הסיסמאות לא נשמרות במאגר הנתונים שלה, ומכאן שאין אפשרות שמישהו יוכל לפרוץ למאגר, לשנות סיסמא ולהשתלט על האתר.



לסיכום

אם תבחרו להקים את האתר בוויקס, תוך שעות ספורות יהיה לכם אתר מעוצב, איכותי ומושקע. או כמו שנוהגים להגיד בוויקס - "אתר מדהים". תצטרכו להעזר באיש מקצוע רק כדי לבצע אופטימיזציה.


בהצלחה רבה

ואם בכל זאת התקשית ויש לך צורך בעזרה - אשמח לדבר איתך ולתת לך הצעת מחיר מדוייקת לביצוע העבודה. אני זמינה בטלפון: 054-3050581 בימים א' - ה' מהשעה 9:00 עד 18:00 רצוף, חוץ מחגים וערבי חגים.


510 צפיות0 תגובות
bottom of page