top of page
חיפוש

נוכחות עסקית בעולם הדיגיטלי



נוכחות עסקית בעולם הדיגיטלי

בת'כלס כמחצית מאוכלוסיית העולם מחוברת לאינטרנט. מיליוני גולשים צופים מדי יום בסרטונים, עורכים חיפוש ומבצעים רכישות דרך הרשתות השונות.


בממוצע אנחנו מחוברים לרשת כ-140 שעות בחודש, 5 שעות ביום !!!

ומקדישים כשליש מהזמן לפעילויות שונות (תגובות, חיפוש מידע, שמיעת שירים, צפייה בסרטונים, קורסי לימוד וכו').

הפלטפורמות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, פינטרסט ודומיהן) מאפשרות קשר מיידי עם לקוחות הקצה, מתן מידע ומענה מהיר.


זו הזדמנות מצויינת לקדם עסקים, לקיים אינטראקציה עם הלקוחות, לשמר אותם, לפרוץ לשווקים חדשים, ולהגדיל את כמות הלקוחות.

נוכחות ברשת החברתית מהווה פתרון זמין, יעיל, זול, מהיר ופשוט. – כך נוכל לבשר לעולם על העסק שלנו. מה אנחנו מוכרים, ואילו שירותים אנחנו מעניקים. המדיה מאפשרת לנו לדעת בכל רגע נתון מה מחפשים הלקוחות שלו, במה בדיוק הם מתעניינים, וכיצד נוכל לרצות אותם.

איך מקימים נוכחות עסקית בעולם הדיגיטלי?

כדי להתנהל נכון בדיגיטל, צריך לתכנן ולגבש תוכנית עבודה – כדאי לברר עם עצמנו מה אנחנו רוצים. להגדיר את הציפיות שלנו מהפלטפורמה – ולדייק את המטרה העסקית שלנו.

ייצור נוכחות דיגיטלית עסקית נכונה ומיטבית מחייבת אותנו למדוד ולכמת את הביצועים ולשכלל ולשפר את עצמנו כל הזמן.

כשבונים פרופיל עסקי כדאי לציין בו את הדברים החשובים ביותר על העסק שלנו – כתובת, אמצעי התקשרות, שעות פעילות וכד'. מעבר לכך כדאי להוסיף גלריה של השירותים והמוצרים שלנו, לספר על התכונות שלהם, או על מבצעים מיוחדים, המלצות של לקוחות, ההתמחויות שלנו וכד'.

יש אפשרויות רבות ליצירת נוכחות דיגיטלית.

העניין הוא שצריך לדעת להקים את העסק ברשת ולהתנהל בה בצורה נכונה.

הרשת החברתית הגדולה ביותר היא – פייסבוק.


היא מאפשרת לנו להקים דף עסקי, כדי שהלקוחות הפוטנציאלים שלנו ידעו מה אנחנו עושים. (מנוע החיפוש של גוגל אגב, סורק גם את הרשתות החברתיות, ובוודאי את פייסבוק).

יו-טיוב


גם היא מאפשרת לנו להקים ערוץ פרטי או עסקי. ובשנים האחרונות גילו גם הגולשים הישראלים את האפשרויות הרבות הטמונות בזירה זו.

אינסטגרם, פינטרסט, ועוד רבות אחרות מהוות זירות איחסון דיגיטליות טובות לעסקים רבים.

וכמובן שתמיד אפשר להרחיב את הקשר עם הלקוחות גם באמצעות דיוור ישיר (מייל), ניוזלטר או ווטסאפ - אבל חשוב לברר (קודם לשליחה) שהלקוחות אכן מעוניינים לקבל מכם דיוור, אחרת אנחנו צפויים לחסימה, במקרה הרע, ולקנסות כבדים במקרה היותר רע.

40 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page