top of page
חיפוש

איך לשפר את ה-SEO באתר ?


חיפוש בגוגל
התמונה מ- wikipedia

מנועי החיפוש ברשת עושים כל שלאל ידם להגיש לגולשים תוצאות מהירות ומדוייקות בתחומים אותם הם מחפשים. לכן כאשר מתכננים אתר, ורוצים לשפר את ה-SEO, כדאי מאד להבין מה מחפשים הגולשים. כיצד הם יחפשו אותנו. באילו ביטויים הם יעשו שימוש.


האם הם ישתמשו בביטוי: "סנדלר בירושליים" או "סדלר מקצועי במרכז העיר ירושלים" ואולי ישאלו: "כמה יעלה תיקון עקבים אצל סנדלר מקצועי בירושלים?", או "איפה אפשר לתקן נעליים?"

כדי לדעת איך יחפשו אותנו הגולשים, כדאי מאד להתייעץ עם חברים אמיתיים וגם עם חברים וירטואליים ברשתות השונות. כדאי לרכז את כל הביטויים שהוצעו לכם.

בשלב הבא – כדאי להכניס את הביטויים לכלי לתכנון מילות המפתח של גוגל ולבדוק אילו מהם הם הביטויים הנפוצים ביותר.


בגדול נוהגים לחלק את החיפוש ברשת לשלושה סוגים של שאלות חיפוש:


שאלות ממוקדות מותג – חיפושים הנעשים ע"י גולשים המכירים את העסק שלנו ספציפית.


שאלות אינפורמטיביות - רב השאלות יחלו במילים: "איך" או "האם" או "איפה" או "מה זה" – למשל: "איך מייצרים סליים?", או "האם מסוכן לאכול ביצים?", או "איפה קונים כסאות מבמבוק?", או "מה זה קולולולום?" וכ'ו. אלה שאלות של גולשים שאינם מכירים את העסק שלנו, וזו ההזדמנות שלנו להחשף בפניהם.


שאלות תעבורתיות – שאלות של גולשים שלא מכירים את העסק שלנו בכלל, ומחפשים את השירות או המוצר הספציפי שלנו. לדוגמא הגולשים יבקשו ממנוע החיפוש למצוא את "רופא עור מומחה בדימונה", או "עורך דין זול לגירושין" או "נעלי בלאט מקצועיות לילדות".

כאשר נדע לזהות מה ירצו הגולשים לעשות באתר שלנו. איזה מוצר או שירות שאנו מוכרים יעניין אותם במיוחד – נדע כיצד לכוון את הזרימה (flow) באתר. ונוכל לבצע מניפולציה על הגולש ולייצר מהחיפוש שלו ברשת הנעה לפעולה.

למשל - נניח שאנחנו מנהלים עסק לממכר תבלינים מהמזרח הרחוק. כדאי לבדוק במתכנן מילות המפתח של גוגל מה נפח החיפושים שערכו הגולשים, באילו ביטויים השתמשו רב המחפשים, מה מהתבלינים זכה לתשומת לב גדולה יותר?, ולעשות בהם שימוש.


וטריק נוסף – כדאי להטמיע את הביטויים גם בכותרות המטא (Meta Tag) באתר, ולהרחיב עליהם כמובן בתיאור. ככל שהביטוי פופולארי יותר, קיימת סבירות שמנועי החיפוש יציגו אותכם בתוצאות הראשונות. קבלו בנוסף עוד 5 דרכים להעלאת תוצאות הדירוג של האתר ברשת


אני גם מצרפת סרטון חביב שהפיקה גוגל בכבודה ובעצמה בנושא ומסבירה איך מבצעים הגדרות SEO באתר, למה עושים את זה, וכמה זמן זה יכול לארוך






ואם יש לך צורך בעזרה, אפשר לפנות אלי. אשמח לדבר איתך ולתת לך הצעת מחיר מדוייקת לביצוע העבודה.


115 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page