top of page
חיפוש

עדכון - שינויים וחידושים בפייסבוק



שינויים וחידושים בפייסבוק

לאחרונה (כהרגלה ...) עורכת פייסבוק שינויים משמעותיים ומהותיים בפלטפורמה. במהלך החודש איפשרה פייסבוק לשנות את תמונת ה-COVER בדפים העסקיים ולעלות במקומה סרטון תדמית.

ניסוי חדש שעורכת הפלטפורמה (על גבינו, אלא מה...) מאפשרת לפרסם ע"ג מודעות הפרסום שלנו (אם ניתן לכך אישור) בכמה כוכבים דורג העסק שלנו.

בנוסף מאפשרת הפלטפורמה סנכרון בין פעולות שביצעו הגולשים באתר שלנו ובדף העסקי בפייסבוק. מנהל דף הפייסבוק העסקי שלנו יוכל מעתה למדוד ולכמת תוצאות אמת, באשר למעורבות ולפעולות, שיצרו המבקרים בדף ובאתר שלנו ולשנות את הקמפיין בהתאם להתנהגות הקהל. בנוסף מאפשרת הפלטפורמה להגדיר את הקהל, בהתאם להתנהגותו בפייסבוק ובאתר שלכם.

במילים פשוטות – נוכל לעקוב ואף לסמן (בקמפיין פרסומי) אחרי לקוחות שהביעו התעניינות במוצר או בשירות כלשהו, שהצעתם באתר שלכם או בפייסבוק. בעת הקמת קמפיין תוכלו כמובן להשתמש בפרמטרים אלה להגדרת קהל דומה (Lookalike).

שינוי זה מאפשר לנו לטרגט טוב יותר אנשים, שקיימת לגביהם סבירות גבוהה, שאכן יבצעו המרה, כלומר: פעולה כלשהי (קניה, התקשרות, גלישה לאתר וכו') שמשרתת את המטרה שלכם.

חידוש נוסף שהכניסה הפלטפורמה לשימוש המפרסמים בה הוא כלי ה- Estimated Daily Results – באמצעותו ניתן למדוד ולהעריך את המעורבות והתנועות היומיות הצפויות לקמפיין שהעלתם.

בשלב יצירת הקהל, פייסבוק מאפשרת גם להשתמש במספר קהלים שמורים וליצור מהם קהל דומה. ניתן לבדוק אם קיימת חפיפה בין הקהלים ולערוך אותם מחדש, למחוק, לערוך ולשתף.

לצד שידרוג וחידוד אפשרויות הטירגוט, שוכלל לאחרונה גם הפילוח הגיאוגרפי, והפך למדוייק יותר מבעבר, וכן שוכללו אפשרויות פילוח הקהל בהתאם להתנהגות, תחומי עניין ודמוגרפיה.

בקמפיין ניתן להציג סדרה כוללת של עד 12 מודעות (באותו תקציב), בהן ניתן לטרגט קהלים שונים.

כלומר: סדרה 1 - לקהל של נשים, סדרה 2 - לגברים, סדרה 3 - לילדים וכיו"ב. כך שאם אתם מוכרים מוצרים או שירות שמתאים לקהלים שונים, תוכלו להציע לכל אחד מהם את יתרונות המוצר / השירות, בהתאם, ותוכלו גם לתקצב (לחלק את התקציב הכולל) באופן שונה בכל סדרה.

לאחרונה מאפשרת פייסבוק גם לשתף בדף את הקבוצות שאנחנו מנהלים ולקשר אותן לדף העסקי, באמצעות הלשונית "קבוצות". אופציה זו מאפשרת למנהלי הדף להקים קהילה סביב העסק, ובכך בעצם להגדיל את אוהדי הדף ואת העניין והזיקה שלהם לתחום המוצר או השירות שמעניק העסק.

פייסבוק, ללא ספק, משכללת ומשתכללת, אבל ... אל תשכחו שהיא עושה את זה כדי להחזיק אותנו צמודים אליה, כי אנחנו בעצם המוצרים שלה, וכל עוד אנחנו מאריכים חיים על המדף שלה, היא מוכרת את כל המידע שיש לה עלינו למפרסמים.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים קשורים

הצג הכול
bottom of page