top of page
תג וויקס - דפנה לוי מדריכה מוסמכת לבניית אתרים

מדריכה מוסמכת מטעם חברת Wix להדרכה

קורס מקיף ומקצועי לבניית אתרי Wix

כמדריכה מוסמכת ומורשת מטעם חברת וויקס להדרכה בבניית אתרי וויקס, אלמד אותך בזמן ובקצב שלך את כל רזי המקצוע, לבנות בעצמך לעצמך אתר עסקי ומקצועי, שיניב לך תוצאות.

אתר שגם המשתמשים וגם מנועי החיפוש יבינו. 

אנחה אותך איך לנהל בעצמך את האתר בשוטף, כדי שימשיך להיות מקודם ברשת.

אני כאן כדי לעזור לך ולכוון אותך למסלול המתאים לך ביותר.

אני מזמינה אותך להצטרף לקורס בקצב ובזמן שלך ניתן לבחור מבין שני המסלולים:

קורס בניית אתר
?מי אני

מי אני?

כמדריכה מוסמכת מטעם חברת Wix, הכשרתי בשנים האחרונות, עשרות אנשים והנחתי אותם איך להקים לעצמם בעצמם אתר עם מערכת וויקס, ואיך לנהל אותו ברשת, באופן שיניב להם את התפוקות הרצויות.

ו...אם שאלת את עצמך - אז ... לא. אין צורך בידע מוקדם.

ההדרכות האישיות נערכות בזום, אנחנו נפגשים על האתר שלך בזמן ובקצב שלך. ויחד אנחנו בונים לך אתר מקצועי, בהתאם לחלום האישי שלך. לרצונות ולמטרות שלך.

אני מקליטה כל מפגש שלנו, וחשוב לציין כי כל סרטון פתוח לצפייה שלך למשך 30 יום נוספים - מיום גמר הקורס. [אם יש לך צורך בתקופה נוספת, כדאי לדבר איתי]

בקורסים אני מתייחסת לעקרונות הליבה של תורת ה-SEO [קידום אורגני ברשת]. חוויית עיצוב [UI], חוויית משתמש [UX] ולמיקרו קופי, ומתייחסת כמובן לעדכוני הגרסאות שמבצעים גוגל וחברת וויקס מעת לעת.

בשתי האופציות - אנחה אותך כיצד להקים לעצמך אתר, החל מהצעד הראשון - בקצב ובזמן שלך, בהתאם לצרכים המיוחדים שלך ושל הלקוחות הפוטנציאלים שלך.

אלווה אותך באופן אישי, ואעניק לך תמיכה טלפונית, בהתאם לצורך שלך - בימים א' - ה' מהשעה 9:00 בבוקר עד 18:00 רצוף. בנוסף ניתן להצטרף לתמיכה בקבוצת הווטסאפ והפייסבוק.

יחד נקים לך אתר מקצועי, רספונסיבי ונגיש, בדיוק כמו שרצית, נבצע אופטימיזציה ונשתמש בכלים הנחוצים לקידום האתר ברשת ומיקסום חוויית המשתמשים.

אני מזמינה אותך להצטרף לעשרות האנשים ובעלי/ות העסקים, שהבינו את החשיבות העצומה והמשמעותית של הזירה הדיגיטלית למינוף והעצמת העסק שלהם.

 

ממליצה מאד לעיין בתנאי הרכישה ומדיניות הביטולים.

מחכה לך !

דפנה לוי

דפנה לוי בונה אתרים שבונים עסקים
שאלות ותשובות

אם יש לך שאלות נוספות, אשמח להשיב

bottom of page