top of page
חיפוש

שימוש נכון במילות מפתח ברשת



שימוש נכון במילות מפתח ברשת - למה זה בכלל חשוב?


מאד חשוב לדעת להתנסח נכון בחיים, את זה אנחנו יודעים כבר מקדמת דנא - "מָוֶת וְחַיִּים בְּיַד לָשׁוֹן" נכתב בספר מִשְׁלֵי.

מסתבר שהתנסחות נכונה חייבת להיעשות גם ברשת המקוונת (כלומר: באינטרנט).

אגב - לא רק באתר ! גם - בדף הנחיתה, בפוסט או מאמר שכתבנו, בקמפיין פרסום (כולל תוכן טקסטואלי וויזואלי).

זאת אומרת - אם באמת חשוב לנו שמנוע החיפוש ימצא את העסק שלנו בשליפה הראשונה.

(ברור לי לחלוטין שחשוב לנו) כדי שנעלה בתוצאות החיפוש הראשונות, עלינו לפעול נכון.

פעמים רבות לקוח שמחפש אותנו לא מוצא אותנו, ברב הפעמים זה קורה בגללנו - בגלל העדר מילת מפתח מתאימה, או ניסוח שגוי של ביטוי.


הרעיון המרכזי בבחירת מילות מפתח הוא לבחור מילים מדוייקות, ממוקדות ולא כלליות.

מילים ממוקדות הן בבחינת עוגן שיניב תנועה של הקהל הכי רלוונטי למוצר. הלקוחות שמחפשים בדיוק את המוצר והשירות שאנחנו מעניקים.

איך עושים את זה ?

עורכים רשימה של מילים וביטויים המגדירים את המוצר / השירות שלנו, ומשווים אותן לחיפושים הפופולריים ברשת (ככל שמילות המפתח פופולריות יותר, המחיר הנדרש עבורן יקר יותר), אך על פי רב נגיע איתן לתוצאות הראשונות, שיציגו מנועי החיפוש.

כדאי להשתמש ביותר ממילה או שתיים - ביטוי בעל "זנב ארוך" - כי רב האנשים שמחפשים באינטרנט לא מתמקדים בחיפוש במילה או שתיים.


בכל מקרה - כאשר אנחנו משלבים ביטויי מפתח או ביטויים פופולריים, ננסה לברור מתוך מילות המפתח הפופולריות, את אלה שיקלעו ביותר לחיפוש שעורכים הלקוחות שלנו ברשת, מיחד. מאידך - לא נרבה להטמיע אותן בכל שורה שנייה (בבחינת תפסת מרובה לא תפסת!).

הסרטון המשעשע (מאד) מבית היוצר של גוגל, שצירפתי כאן, מציג איך התנהלות שגויה בדפי נחיתה ובאתרי אינטרנט גורמת ללקוח ללכת לאיבוד, ולא להגיע ליעד.

כדאי להקדיש דקה וחצי לצפיה בפארודיה - כדי שנצליח להבין איך לקצר את המסלול ולהרוויח את הלקוח שמחפש את המוצר והשירות שלנו ברשת.

את מילות המפתח כדאי כמובן לתכנן בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל.

בהצלחה

ואם יש לך צורך או עניין בעזרה מקצועית - אני ממש כאן (: 054-3050581 בימים א' - ה' מהשעה 9:00 עד 18:00 רצוף


38 צפיות0 תגובות
bottom of page